top of page

CHRISTCHURCH: UŽ MI NEJSOU 2!

V pátek se to stalo a najednou už mi nejsou 2. Začalo to už ráno, když do Penny Lane dorazila všechna ta zvířátka – byli tam koník, ovečka, králíci a slepičky a všechny jsme si je mohli hladit a na koníkovi se dokonce i projet. Máma říká, že tam byla pro všechny, ale já si myslím, že to bylo moje speciální narozeninové překvapení.

Pak mě máma vyzvedla ze školky a místo toho, abychom jely hned domů a jako vždy chystaly večeři (nuda!), šly jsme si koupit pizzu a snědly jsme ji ve večerním sluníčku na lavičce před naším domem. Čekala jsem teda narozeninový dort, ale pizza byla taky vynikající. Ten večer jsem taky dostala většinu svých dárků – nové týpí, kde se můžu schovat a nikdo mě nevidí, novou koloběžku s prasátkem Pepou a elektrický kartáček, který je sice hrozně hlučný, ale je super pro moje zuby a umím ho používat úplně sama!

Věděla jsem, že na oslavu přijdou moji kamarádi, ale z nějakého důvodu to nebylo v sobotu. Místo toho jsem šla ráno tancovat a pak na hroozně dlouhou procházku. Bylo to do kopce, ale já už jsem teď velká holka, takže jsem to šla celé sama. Nahoře byly moc hezké výhledy, ale začalo taky moc foukat a po cestě zpátky mě už bolely nohy. To mě ale neodradilo a šla jsem si potom ještě zajezdit na svojí nové koloběžce. Pak jsem mámě pomohla udělat „led“ na dort a usnula, ještě než se moje hlava dotkla polštáře.

Spala jsem dlouho a to bylo dobře, protože v neděli se to stalo. Abych si ukrátila čekání, strávila jsem den na Cikánské pouti se šlapacím kolotočem. Loni touto dobou jsem jezdila v raketě a měla na sobě péřovku, o 365 dní později jsem si vybrala letadlo a na sluníčku bylo skoro až moc horko. Tak tak jsem na svém dortu naaranžovala poslední kousek „ledu“, dorazili moji kamarádi a začala ta nejlepší oslava mých třetích narozenin, jakou jsem si jen mohla přát. Byl nádherný jarní den a hezky teplo, takže jsme mohli být venku a hrát si na sluníčku. Malovali jsme zvířecí masky a taky mušle, jezdili na mém kole a na skútru, hráli si s balonem, četli knížky, schovávali se v týpí a pod postelí, umývali si ruce a udělali spoustu pěny a samozřejmě jsme jedli můj obrovský dort z Ledového království. Dostala jsem spoustu dárků a moc hezkých ručně dělaných přáníček a obrázků a užila si tolik legrace, že jsem vůbec nemohla usnout.

Děkuju, že jste přišli a za všechna krásná přání od těch, kterým to letos nevyšlo. Byly to super třetí narozeniny!

Vaše Annie


bottom of page